Sleepy.

Jag är så trött! Eller mer seg. Men trött ändå. Har frågat (tjatat) på Ludde om han vill sova en stund med mamma. Men nej, han ska leka med Bakugan.
Så jag får la hålla mig vaken då ;) Ska däremot lägga mig svin tidigt i kväll!
För jag vill bli frisk nu nu nu!



Sitter och drömmer lite.
Tänk om man kunde få möjligheten till att få flytta till ett hus, eller ett radhus.
Eller bara en större lägenhet med uteplats, med bra innergård så man vågar släppa ut Ludde.
Just nu ser det dock ut som om vi får bo kvar på Tegvägen i all evighet.
Men fräscha upp lägenheten lite så duger det ju! Dock litet och inte det minsta barnvänligt ute.
Men skulle jag flytta till en större trea så förlorar jag ung. rabatten, o de har jag inte råd med.




Äsch, fixa lite tradera auktioner kanske så man håller sig vaken!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Tack så mycket. :)

2010-09-08 @ 13:57:26
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sitter & drömmer om samma sak. Gu va härligt om man kunde flytta till hus :)

2010-09-08 @ 16:09:53
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback