Kaffe, överallt ..

Gjorde mig nyss en kanna kaffe.
Brukar inte dricka det i min ensamhet, men idag var jag riktigt sugen! Skulle ha vikt tvätt samtidigt, men har inte kommit så långt än ;)
Jag är en riktig slökorv. Det vet jag.
Jag skjuter gärna upp saker o ting tills dom nästan är omöjliga att genomföra, haha.
Eller ja, inte så illa. Men fan inte långt ifrån heller.

Jag behöver verkligen storstäda heeela lägenheten, tänker varje morgon när jag går upp att, åh idag ska jag görat! Dra igenom hela lägenheten ordentligt, men sen dyker det upp så mycket annat (ursäkter) hela tiden.
Men i morgon är Ludde på dagis mellan 8.30-13.30 så då SKA jag städa i ordning. O fan ta mig annars!



Har precis hällt ut en hel kopp kaffe över datorbordet, mig själv och golvet! Smart jobbat! När jag satt på golvnivå insåg jag hur tomt det ser ut utan mattor i vardagsrummet, så det ska skrivas upp på Ikea listan ;)
Jag älskar att åka dit, även om man bara små shoppar, men roligare ställe finns ju knappt. Fast då har ju jag aldrig varit i Ullared som alla säger ska va så himla kul, hehe. Men Ikea duger åt mig ;)

Ska in nästa vecka till stan också med Ida o shoppa loss lite, fylla på lite i Luddes garderob, kanske nåt åt mig själv också ;) Men storhandla mat och andra nödvändigheter ska jag iaf göra. Vet inte hur länge sen det var jag storhandlade, så den här månaden ska jag fylla frys, kyl o skafferi tills de rinner över :)

Nog för att jag får en helt okej lön den här månaden, men pengarna lär fasen ta slut med tanke på allt jag måste/vill göra! Men de skiter jag i! Jag slet fan arslet av mig förra månaden för att få den här lönen, så nåt skoj ska jag göra för pengarna :)



Nä, nu ska jag hälla upp en ny kopp kaffe och vika tvätten innan Halv Åtta Hos Mig!


Hoppas ni har det bra, för det har jag! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback