Händelserik helg.

Söndag kväll! Jag har precis diskat dagens disk o badat mitt lilla hjärtegull. :) Helgen har gått sjukt fort. Möjligtvis för att det hänt lite saker. :) För att göra en lång historia kort, så har jag sen januari vetat att faderskapet varit klart, men har inte velat sagt det till någon. I samband med att jag fick veta att det var färdigt så fick jag mail på facebook som chockade mig ordentligt! Mailet var från Luddes farmor som precis då fått veta av Luddes pappa att hon hade ett barnbarn. Jag hade redan innan faderskapet var färdigt bestämt att när det var klart så skulle jag ta kontakt med henne för att berätta att Ludde finns. Men hon hann före! :) Så igår hade vi besök av Luddes farmor o farfar i några timmar för första gången :) Ludde accepterade dom direkt och spelade pajas en massa för dom. :) Det är planerat att dom ska komma hit om några veckor igen, kul för Ludde om dom kan träffas så mycket som möjligt, trots avståndet. (Dom bor i Surahammar) Det här är otroligt stort för både Ludde o mig, just för att jag inte i min vildaste fantasi trodde att det här skulle hända! Ludde verkar helnöjd och pratar nu om både mormor, morfar, farmor o farfar! :) Idag har vi bara slappat o myst. Ida var här förut på kaffe bara. Mer än så har inte hänt. Men i morgon ska jag in till stan med Ida en sväng, skönt o komma ut lite! O sen är det väl planerat att Ludde ska hem till Ida o Stefan en sväng efter dagis me, sen får vi se :) Nä, nu ska jag lägga mig på soffan en stund! Men nu har jag iaf avslöjat min hemlighet! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt för er att träffat Luddes farmor och farfar och att det gick så bra :)

2010-03-21 @ 20:20:03
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Postat av: Stina

Spännande, kul att de tog upp kontakten och att de ville träffas! Och roligt att Ludde tog det så bra =)

2010-03-21 @ 21:18:13
Postat av: Sandra L

Wow vad spännande! kul för alla parter om de fungerar!! Önskar er lycka till!

2010-03-21 @ 22:10:20
URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Postat av: Matilda- Mamma till Mercedes & Leon

förlåt för sent svar, och tack för kommentaren jag blev jätteglad :) Köket är köpt på www.lekmer.se och det kostade 500 eller 600kr jag är inte riktigt säker.

2010-03-22 @ 22:14:30
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback