.

Jag vet inte vad det är med mig idag.
Jag känner mig bara låg. Allt känns skit!
Skulle kunna sätta mig ner o börja böla när som helst.

Jag vill vara glad, jag vill ha energi, jag vill må bra.
Helst nu..




Ludde är på dagis nu.
Egen planering på Communicare idag, så Ludde får gå 9-14 istället för 8-16 idag. Jag hinner göra det jag ska, plus att jag hinner röja lite här hemma. Finns en miljon saker att göra, men jag har inte lust med ett skit!
Men jag måste!



Vad skönt det vore att bara sticka iväg, långt bort ett tag o slippa tänka på allt!
Jag är så trött på vardagen att jag spyr!












Ah fy faaan!

Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

Tack!

Hoppas du mår bättre efter lite sömn inatt :(

2010-07-01 @ 14:04:57
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback