2010.01.22

Hello! Blir långt mellan inläggen ser jag. Men det är inte skit lockande att skriva fram mobilen eftersom allt man skriver blir en enda sörja, skulle vilja ha texten i olika stycken. Men va fasen ibland känner jag för o skriva av mig lite. Så ni får väl stå ut med hur det ser ut! Idag har vi inte gjort mycket alls. Vi vaknade runt 9. Sen har hela dagen gått segt. Men vi har busat MASSOR! :) Hade planerat fredagsmys, men Ludde somnade tidigare än vanligt, så jag har suttit o funderat lite o druckit cola :) Har en massa tvätt att vika och lägga in sen igår, känns inte superkul. Men ska väl görat nu, istället för att Ludde ska vara med o riva i morgon ;) haha! Har fått hem lappen som jag ska lämna till Ödmans, så nu på måndag ska jag ner dit och hämta tapeterna, wohoo! Längtar verkligen tills de blir färdigt! Kommer bli as snyggt! Har klickat hem lite kläder från HM idag, till både mig och Ludde. Tyvärr så kommer dom inte förrän vecka 12. Men vantar man på nåt gott... ;) I veckan ska jag försöka få med mig Ida till Ikea. Finns så mycke fint jag skulle vilja köpa. O hon hittar säkert nåt fint me, så blir nog inte svårt att få med henne, men vi får väl se! ;) För övrigt är Ludde hur duktig som helst med glasögonen, han ber om dom direkt och somnar ibland med dom på. Så han verkar inte besvärad av dom, vilket är såå skönt! Nä, en liten uppdatering! Ska försöka komma ihåg att skriva i morgon me :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

va skönt att allt går bra me glasögonen :)

2010-01-23 @ 09:31:36
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback