Lördag, ute på landet :)

Eftermiddag ute i Gultebo. Skönt värre.
Vi kom hit igår med mamma efter att hon slutat jobbet, men först åkte vi och handlade lite grejer till den planerade grillningen :)

I morse vaknade jag till av att jag hörde att Mathilda gick upp med Ludde så jag fick sova en stund till, ända till klockan 10 :D Såå skönt, sen vaknade jag av mig själv och gick upp. Ludde var påklädd och klar och var ute och sprang för fulla muggar, spelade boll, plockade blommor och hoppade studsmatta :)

Det är verkligen så kul att se hur han trivs när han är här ute. Han kan röra sig precis som han vill, springa ute på gården utan att jag behöver oroa ihjäl om bilar. Landet är liksom lika med frihet på något sätt, synd bara att man inte har körkort, annars skulle jag LÄTT bosätta mig på landet.
Ha min egen trädgård att sköta om, Ludde kan just som jag skrev ovan, vara ute på ett helt annat sätt.

Men man ska inte sluta hoppas, jag ska ta mitt körkort, och jag SKA flytta till landet :)



Happ, grillade för nån timme sen, både flintastek och fläskfilé & till de blev de sallad, potatissallad, potatisgratäng & massa mer. Dynggott. Skulle kunna äta grillat jämt. Blev även lite fika me tårta efter, gottit :)


O nu sitter jag här & lägger upp lite av Luddes urväxta kläder på tradera. Finns ju ingen anledning till att de ska ligga bara, o så kan jag lika gärna köpa nya kläder för pengarna som kommer in :)


Ska fortsätta med mitt, sen ska jag lägga ut lite bilder här :)



Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

funderar oxå på om man skulle lägga ut lite kläder på tradera som Milton inte kan ha längre :)

2010-04-24 @ 20:34:09
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback