Sjukling ..


Min lilla sjukling.
Febern är inte lika hög som igår och i förrgår, men tillräckligt hög för att inte verka på G att försvinna.
Hade så gärna bytt med honom om jag kunde, lite feber och lite snor var vad jag fick.
Idag har han legat på soffan o tittat på tv, sovit och ätit lite.
Nu sover han igen.
Blir inget dagis i morgon för skrutten, så Johanna kommer hit och passar honom medans jag åker till stan och säljer min mobil, äntligen.
Så nu känns det som om en tur till IKEA skulle vara på sin plats ;)
Johanna ska sova kvar från fredag till lördag och passa Ludde då med och på söndag ska han vara med mormor och morfar, eftersom jag ÄNTLIGEN ska jobba :)
7.15 - 11 båda dagarna, kanske inte så mycket att hurra för, men det ska bli sååå jäkla kul! :)
Nä, nu ska jag bre en knäckemacka, diska och dammsuga av golven lite snabbt.
Sen blir de BigBrother :)
Nattinatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback