9 januari.

man får ju nästan lite vårkänslor i kroppen när man tittar ut o ser att solen skiner o att snön försvunnit lite.
mest på vägarna o tack vare regnet, men ändå. känslan är härlig o det viktiga är inte hur den blir, bara att den finns där :)
vi har en seg o slapp dag, idag igen. men i morn är de måndag, o då har jag möte med en jobb coach, o då blir det till att gå upp tidigt, o jag hoppas att jag kan få inte lite gå upp tidigt rutiner igen, har ju varit helt värdelöst nu när ludde är ledig från dagis o det knappt är nåt jobb, vi sover ju hur länge som helst på morgonen. fast å andra sidan kanske det inte gör nåt, för sen drar ju dagis och förhoppningsvis mer jobb igång o då måste vi ju upp tidigt, så man kanske ska njuta så länge de varar :)
ska börja med maten strax, får bli köttfärssås o spaghetti.
det är vad ludde är sugen på, o jag har sån brist på idéer när det gäller mat, så ludde får bestämma maten, huvudsaken är att han är nöjd :)
o senare sen ska vi ut på en promenad med ida, ludde kommer ju garanterat vilja gå själv, så det får bli en njuta av vädret promenad, man bränner ju knappast nåt i den hastigheten han går i ;)
nä, om man skulle ta o va lite effektiv o plocka i ordning på luddes rum, ser ut som en bomb slagit ner där inne :)
Luddebus sommar -09

Kommentarer
Postat av: Josefine

Samma här, får massor vårkänslor :))

2011-01-09 @ 14:46:30
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback