Woho!

Mår bättre idag. :)
Snoret har nästan försvunnit helt, har bara den jäkla rethostan kvar!
Men kurerar mig med krya-på-dig kittet jag fick av Micha igår, så jag hoppa den försvinner snart! :)

Hemma från Communicare idag med, har inte heller nåt jobb planerat idag.
Så idag ska vi styra hemma. Ska först och främst fixa i ordning på Luddes rum. Slänga in en fåtölj, som vi kan läsa sagor i. Allt för att få honom att somna i sin egen säng.

Ska även försöka fylla åtminstone en sopsäck med skit som bara skräpar i garderoberna.
Göra storkok på köttfärssås, igen ;)
Städa i ordning på ballen o ta hand om mina bortglömda blommor där ute.
Skriva inköpslista till Ikea, nog det roligaste av allt =)


Äsch, nu hugger jag i på Luddes rum så det blir färdigt!


Bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback