Tisdag kväll.

Ah, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men kände ändå för att skriva ett par rader. Är på nåt halv kluvet humör. Känner mig pigg, glad o på topp, mem samtidigt känns det som om det är jävligt nära gränsen att brista o känna mig helt nere. O jag vägrar finna mig i det, den här hösten också.


Var nere till Communicare o skrev ut mig idag. Tack vare att jag jobbar nu så klarar jag mig ekonomiskt varje månad och är helt självständig, thank God! Men får ändå, om det skulle bli lite för lite timmar en månad hoppa på jobbgarantin o Communicare igen för ekonomisk trygghet, känns faktiskt jättebra!



Min lilla skatt, han är smart, rent ut sagt!
Han har ju sen 2 år 7 månader kunnat alfabetet flytande.
Han sjunger bokstavssången helt själv utan stopp eller hjälp.
O idag visade han Ida och mig att han faktiskt talande kan bokstavera "Ludde, "Ida" och "mamma".
Vart får han allt ifrån? Vart lär han sig allting
?
Han är 3 år och kan mycket mer än en del 5-6 åringar jag känner. :)
Blir så stolt och glad! :)

(Och nej, jag har aldrig någonsin tvingat eller manat honom till att vilja hålla på med siffror eller bokstäver.
Ett val han gjort helt själv, och ibland hellre gör än leka.)

Nu vill hjärtat gå och sova, det vill jag med faktiskt! Fastän vi inte behövt gå upp i onödan om mornarna så har vi ställt klockan på 07 och gått upp! Skönt att få ut mer av dagarna.

I morgon är det dagis för Ludde och jag själv ska tvätta under tiden. Och alla andra måsten såklart!



Nä, nu blir det tandborstning, sen sängen!
Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Carro

Vad duktig Ludde är :) Inte ens Eddie kan det där än. Så va stolt. Skit bra att han redan vill hålla på med sånt. Bra inför skolan.

2010-09-22 @ 08:34:33
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback