Lördag kväll!

Skulle ha soffmys med Ludde.
Men den planen gick åt skogen, han ville BARA "läsa" färdigt sin nya bok först och tvärslocknade på soffan! Nu lär ju han sova för natten o jag sitter här själv.
Bara jag och min hosta.


Har rentvätt att ta hand om, så det är lika bra att få det gjort.
Måste ta disken med, så jag slipper det i morn ;)
Sen får det bli ett värmande bad o sen sängen.


Hostan är på G bort.
Ida kom starka halstabletter förut.
Så nu händer det lite när jag hostar iaf, o inte bara river.
Hoppas den har försvunnit mer tills i morgon så vi kan gå ut i skogen en sväng! :)


Ha en bra lördag!







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback