Starkt jobbat!

Jag bakade klart hela satsen med deg, lite drygt 50 bullar blev det på en sats, och jag fick inte ens ett enda litet sammanbrott. I morgon ska jag baka en omgång till, hoppas det går lika smidigt!


När bullarna var klara kom Ida förbi (såklart) ;) Ludde blev helt överlycklig över att hon kom och ville inte släppa henne för en sekund! När hon kommer hit så är hon helt i hans ägo. Jag fick till och med order om att skaffa en egen pojke! :)


Blev en sväng förbi affärn där vi köpte lite onyttigheter och gick hem o la Ludde som somnade i vagnen, o så kollade vi på Idol.

Ida gick för en liten stund sen och jag ska se till o paketera bullarna o stoppa i frysen!
Sen tänker jag sova, är lite men inte så farligt trött, men Ludde sover ju redan och jag gillar inte att sitta själv, så kan lika gärna passa på att få mig massor med sömn!




Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback