Godnatt min skatt!

Nu ligger lilleman och sover, blev sent eftersom han somnade av sig själv i soffan framför tvn förut. O sen vaknade till förut och var AS pigg! :S
Dagen har rullat på som bara den, har lagat god mat med Luddisen, som fick välja mat idag, och nu för tiden när han får välja så blir det bara köttgryta, det är bara tillbehören som varierar ;) men jag har ingenting emot det på hösten :) har dragit fram spisen och gjort rent där bakom, har inte gjort det på jätte jätte länge, och det var minsann inte fräscht, men nu är det kliniskt rent där bakom :)
har hängt med Ida o druckit kaffe o babblat. Sen blev det kaffe med Kalleball också, o framåt kvällen blev det promenix med Kalle för att möta Nanna och gå till affärn!
Sen har vi myst lite och busat MASSOR!
Nä nu ska jag lägga mig, ska upp med Ludde till dagis i morgon. Han ska till gamla avdelningen och hälsa på :)


Jag och lillasyster Johanna i somras <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback