Gäsp!

Fy fasen vad trött jag är!
Ludde vaknade klockan halv fem i morse och tyckte att vi skulle gå upp :O Det ville inte mamma, men efter en 1½ timme, med diskuterande och en kiss olycka så somnade han till slut om, o då sov vi båda fram till 10 nästan. Så skönt!
Gick upp och plockade med allt som aldrig tar slut. Kalle kom upp en sväng och mumsade bullar. Sen busade vi resten av dan, sen kom Amanda. Hon hade fått ett sånt sug efter att träffa Ludde så hon undrade om hon fick sova här för att umgås lite med honom, blev rätt snopen. För hon är inte den i första taget som ringer och frågar om hon får sova över :)
Har oxå varit till farbror Anders och firat honom idag, han har ju flyttat till ny lägenhet och fy tusan vad jag gillade den, den hade världens mysigaste kök :) Hade det inte varit för att det blev så billigt här så skulle jag kunna tänka mig en lägenhet där :)
Nu ska jag tvätta av sminket och gå o lägga mig, Ludde o Amanda ligger redan i sängen och läser Karius och Baktus! Efter mycket om och men så fick jag Ludde att lägga sig, han var helt speedad, måste ha varit all fika hos Anders ;P
Hoppas ni haft en bra lördag, för min har varit helt OK :)
Godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback