73.

Sjuk igen! No shit! Som ett brev på posten!
Det är ju för tusan inte ens en månad sen jag var sjuk sist, men då var jag snorig och hostig. Nu är jag as svullen i halsen, så pass att gomspenen sitter ihop med halsmandlarna.
I morse var det som värst, dels mådde jag bara rent ut piss när jag vaknade, för att jag hade feber i natt, men jag var så svullen i halsen, så när jag skulle prata med Ludde så nuddade tungan vid gomspenen och jag höll på att kräkas, gång på gång. Som tur var la det sig lite!
Så idag har vi inte gjort mycket alls, gosat och läst böcker, handlat lite med mamma och pappa, och ätit soppa!
Småtjaffsat, skrattat och gosat lite till.
Framåt kvällen så blev Ludde full med bus, som vanligt. Tyvärr lite mycket bus, så när han skulle hoppa upp i soffan så missade han och slog i huvet, precis bredvid ögat så han lär ju ha en blåklocka i morn stackarn!
Men blåmärken och skrapsår hör väl till när man är liten, allt kan man ju inte skydda dom ifrån heller, hur gärna man än skulle vilja!
Nu ska jag göra mig en kopp te o kolla klart på Bartenderskolan!
Sen blir det sängen, Ludde ska ju till dagis i morgon! :)
Godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback