10 Oktober!

Igår fick jag sovmorgon, till nio! Underbart!
Men i morse gick Amanda upp med Ludde o jag sov ända till 11 :O Hjälp, hela dan är ju borta typ. Men jag är utsövd! Så skönt! :) Tack Amanda!
Ludde drar omkring som ett yrväder här hemma, dansar, hoppar, leker sjunger. Fattar inte hur barn kan ha så himla mycket energi, på morgonen dessutom. haha.
Idag har vi inget planerat än! Ska kolla med Ida om vi inte kan åka ut till mamma och pappa en sväng. Länge sen vi va där nu! Skulle behöva tvätta mina jobbkläder med, kanske kan göra det isf ute hos mamma o dom.
För i morgon är det jobb igen, äntligen! Blir inte alls lika mycket jobb som förut, o de suger! Jag vill ju jobba massor!
Men iaf i morgon fick jag bokat på "vanliga" avdelningen, mellan 8.30 till 12.30 först. Inte så många timmar, men bättre än inget, men så fick jag för frågan i fredags om att jobba på en annan avdelning mellan 13 till 20 samma dag, så blir att jobba en hel dag! :) Ska nog gå bra, Ludde ska va på dagis till 15 tiden typ sen hämtar Ida honom och är barnvakt :)
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, sen jag klippte upp håret så får jag en morgon frilla, som inte är så snygg! :P
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback