Trött Söndag!

Man skulle kunna tro att jag är bakfull! Är så väldigt trött & sliten. Men det är jag tack o lov inte! Jag är bara sååå hääär trött! Skulle kunna gå o sova bort hela dan, men tyvärr gillar ju inte Ludvig att sova lika mycke som jag gör ;)
Fast jag får skylla mig själv, satt o titta på film as sent i natt, kunde inte slita mig. Plus att jag slängde ut massor med Luddes bebiskläder på tradera. Sparade bara hans första plagg o sådär, hade hur mycket kläder i strl 62 & 68 som helst! Bättre någon annan får användning för det :)

Idag har jag bara att städa ur mitt sovrum som projekt, det enda jag inte hann med igår när Ludde var hos Ida, men det tar inga tider när man väl sätter fart ;) Annars blir det nog en tur till lekparken här nere om vädret håller sig stabilt :)

Får se om jag knallar iväg till affärn o köper grejer så jag kan baka lite o frysa in. Fyller år om lite drygt 2 veckor. O roligast är ju om man bakat själv o bjuder på :)

Upptäckte me att Ludde fyller år på midsommardagen i år. Vet inte varför men känns skumt, haha. Kanske för att jag har en känsla av att alla kommer ligga bakfulla den dagen ;)


Nä, nog för nu!

Så här skönt är det att klia sig i örat =D (Ignorera min fina tvättmedels olycka i bakgrunden) haha!

 

Jag har nog världens flummigaste unge! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Bruce Willis Bruce Willis Bruce Willis Bruce Willis Bruce Willis Bruce Willis Bruce Willis Bruce Willis´! :)



Tänkte åka till lalla nästa vecka o mysa med vovvarna , om bensinen tillåter det :)

följa med? :)

2010-05-09 @ 12:33:20
URL: http://fridapahlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback