Torsdag.


Sitter här o glor runt lite. Ska strax hoppa i säng, är så trött. Varför vet jag inte.
Men jag hade fruktansvärt svårt att komma upp i morse, klockan ringde vid halv åtta. Jag slog tydligen bara av alarmet, och messade kalle o sa att jag var vaken, vilket jag inte var. För se vaknade jag 08.50 och insåg att vi försovit oss skapligt. Ludde skulle vara på dagis kl 9.
Katastrof!

Iväg med honom efter mycket om och men. Sen ner till Jossie en sväng o drack kaffe. Blev kvar där några timmar och käkade mat tillsammans och pratade om alla möjliga värdsliga problem. Sen bort o hämtade hem Ludde från dagis o vidare hem och styrde lite.

Ludde har surat hela dagen sen han kom hem från dagis. Jag bad honom hjälpa mig att plocka undan hans leksaker när jag städade hans rum, vilket slutade med att vi typ "bråkade" Han gapade och skrek, slogs och betedde sig allmänt förjävligt! Vet inte vad han kommit in i för period, men det är så fruktansvärt jobbigt. Det tar kol på mig!
Saker som inte behöver vara eller bli jobbigt blir det, tack vare hans trots(?)
Känner att jag verkligen skulle behöva vara lite barnledig och bara få vara mig själv en stund.
För hur underbart det än är att vara hans mamma så är det så sjukt jobbigt när det kommer såna här perioder.

Vill ju inte bråka o tjaffsa konstant med det finaste jag har ju!





Livet är verkligen inte en dans på rosor!




Nää, nu ska jag lägga mig o sova, så jag kanske kommer upp utan bekymmer i morgon!
NattNatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Vet precis hur de är med trotsiga barn.. Men håller med, man behöver vila med..då blir man ju en bättre mamma, och orkar med mer. Hoppas de blir bra snart!

2010-05-07 @ 09:21:17
URL: http://lillatusselago.blogg.sr
Postat av: Frida

ja jag ska!! :) om den blir god ;P ska börja med maten här nu, lägger upp om den blir god :)

2010-05-07 @ 15:54:00
URL: http://fridapahlsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

nej va trevligt :D

vilken mysig blogg du har :D



sv: cykeln är köpt på toys´rus

kram

2010-05-08 @ 13:07:39
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback