Sovdags!

Precis nu. Eller om fem minuter ska jag gå o lägga mig. Ska bara stänga ner allt här. Bära in Ludde i sängen o gå o borsta tänderna! Jag är så trött att jag känner mig spyfärdig, eller så är det en blandning av trötthet & irritation över dagis.

Får väl hoppas på en bättre dag i morgon. Då har jag lite att göra iaf.

Dagis me Ludde, promenix me Jossie & gigant hunden, ner till mamma o väga en massa paket, ner till byn o lämna en massa papper överallt o samtidigt så ska jag tvätta mellan 11-16.

Jaja, det löser sig väl på nåt sätt..


O varför i hela friden går det inte att centrera texten?
Jag blir mupp på det här..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback