Ny vecka - Nya möjligheter.

Har precis slingat håret på Ida, eller ja fixat utväxten på slingorna. Blev ganska bra tror jag. I morgon ska jag själv sticka iväg och köpa mer blekningsmedel så jag kan fixa min egna, enorma utväxt! :)

Jahapp, lördagskvällen blev annat än planerat. Trodde jag skulle ha en lugn hemmakväll med Ludde, men på eftermiddagen erbjöd sig Kalle att vara barnvakt så jag fick gå ut på Dubbeln. Danne fixade öl och sen var det i full gång. Hade asroligt innan vi gick ut, fastän det bara var jag, micha, madde & danne. Var inte så mycke folk på hotellet och kristallen var helt öde, så var inte ute så värst länge, men det var bara skönt att komma ut lite och få vara mig själv, för det var läääänge sen kan jag lova! :)

Så igår, på mors dag av alla dagar var jag bakfull.
JÄTTE bakfull!
Men jag höll mig vaken hela dagen, och jag mådde skapligt bra ändå! Så det var värt det!
Var ute och firade mamma en sväng, blev även firad själv med blommor & choklad av min älskade, underbara son (med hjälp av Ida, som vanligt ;D) Och efter det åkte hela familjen till farmor och farfar en sväng :)
Var ganska länge sen vi var där allihop, så det var roligt att de blev av!
Farmor och farfar hade även köpt en tröja till Ludde med texten "farmors charmtroll" på! Så gulligt! :) Så den ville han ju byta om till direkt :)

Idag har dagen bara sprungit iväg! Lämnade Ludde på dagis halv tio i morse o då skulle dom ha inskolning på nya avdelningen som han ska börja på i höst, eftersom han tillhör dom stora barnen då! Roligt för honom är ju att både Max & Nattis ska gå på samma avdelning som honom! Kul med lite barn som han känner sen tidigare. =)

O när jag lämnat Ludde så satt jag och glutta på två avsnitt av Tre Kronor, fick tag på alla säsonger ju! Så jäkla kul, det är en serie som jag verkligen saknat. Så nu tittar jag så mycke jag bara hinner :) Men det lär ta ett tag, hela 123 avsnitt. Men det är bara skoj!

När jag hade hämtat Ludde på dagis så knallade vi bort och mötte Jossie när hon hade slutat jobbet! Gick till återvinningen och spanade lite. Roligast var nog att se Jossie så exhalterad över sina fynd där nere ;) haha! Snyggaste "dataväskan" ever alltså! =) Sen blev vi kvar hemma hos henne hela dagen, käkade där och drack kaffe & rökte i mängder i det ljuvliga vädret på balkongen :)



O i morn blir det en sväng ner till byn och förbi Vallonbygden & fixa lite me Jossie, blir nog trevligt som vanligt! :)



Äsch, om jag skulle slänga på ett nytt avsnitt av Tre Kronor då ;)
Ha en trevlig kväll! :)









(- Jag är sååå fruktansvärt trött på negativa & elaka människor!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback