Marknad.

Sitter här och fryser som en tok. Var ute på balkongen och rökte nyss och det är riktigt kallt ute nu när det regnar!

Hopp, gårdagen blev lyckad! Min årliga åldersångest bara kom och vände lika fort. Trodde att hela dagen skulle bli skit! Men det blev den ju inte :)
Allra först på morgonen när vi gick upp så fick jag en puss & kram av Ludde o så sa han Grattis Mamma! Innan vi somnade kvällen innan så pratade vi om att det var min födelsedag! :) Kul att han börjar komma ihåg saker så där =)

Fick både jättefina saker & dyngbra saker! :)  Fick Carolina Gynnings parfym av micha & danne. Depends Ögonbrynspenna av Amanda. Pengar av mamma och pappa. En till Depend ögonbrynspenna, rosor och presentkort på kläder av Ida =) Och så fick jag ju ett fint kort och röda rosor av min bästaste lilla Luddeskrutt (med lite hjälp av moster, såklart!)

Det bästa av allt är nog (utan någon ångest inblandat) att det är ett helt år kvar tills jag fyller år igen! O då törs jag inte tänka på hur mycke ångest jag har! Hua, men som sagt.. Ett heeeelt år kvar :)


Idag har vi varit ner på Finspångs Marken en sväng. Hittade inget av intresse mer än rostad majs, som är såå gott! Så jag köpte mig en påse såna :) Ludde fick en tröja med en polisbil av Ida och en svampbob ballong av mig, som han prompt skulle ha, men sen fick han för sig att han skulle ha en bil ballong och satt i vagnen och tjöt för det i typ en halvtimme, tills han kom ihåg att han faktiskt hade en svampbob ballong! O då blev han ju överlycklig, tokungen! :)
Efter marknaden gick vi till grillen och käkade lite. Ludde fick sin efterlängtade hamburgare, men åt inte ens hälften, eftersom han fick med en spiderman tidning i barnboxen. Min lille herre har ganska svårt att koncentrera sig på maten om det finns roliga saker omkring honom. Men lite fick han ju i sig iaf =)

Fick skjuts hem från marknaden av mamma eftersom det började att regna. Och hann inte mer än innanför dörren förrän Ludde slängde sig i soffan och somnade! Och som det ser ut nu så kommer han sova för natten. Känns som om jag oxå kommer göra det om jag lägger mig!

Så ska väl lägga mig i ett varmt bad en sväng och sen slå på någon film & se om man somnar eller inte!

Har iaf haft två kanon dagar!
Så jag är nöjd! =)



Jättetrött Ludde efter marknaden!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback