4:e Maj.

Tvätten är igång för fullt nu! Behövdes verkligen. Ser dock inte fram emot att ta reda på all ren tvätt sen. Men det är väl ganska snabbt gjort om man ger sig fan påt! :)

Har precis nyligen me kommit hem efter att ha varit på banken och fixat en ny bankdosa, det var verkligen på tiden! Min gick sönder av någon konstig anledning (HAHA)! Så jag har ett tag satt in pengar på annat konto o betalat hyran o de! Men nu kan jag fixa det där själv igen! :) Ännu lättare går det ju nu med när jag ÄNTLIGEN har internet hemma!

Var nere till folkets hus i den 26/4 och beställde kanalpaket och internet. Tv-kanalerna kom igång redan 2 dagar efter beställningen & internet kom igång igår! Så jäkla skönt! :)

Så nu kan det nog bli lite mer uppdateringar i bloggen, lite lättare att skriva direkt på datorn ist för att blogga från mobilen ;)


Nä, men nu ska jag sätta på en kanna kaffe & ta tag i städningen!

Hej, sålänge! :)



En väldigt trött Ludde hemma hos Kalle igår! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback