Onda fötter & tvätt.

Tvättar för fullt! Fast nu är sista maskinen i så snart är det gjort! Skönt att kunna tvätta när lilleman är på dagis, går lite snabbare då!


Har två såriga & köttiga skavsår på mina hälar! Tack vare dom jättefina (obehagliga) skorna jag fick av Jossie för ett tag sen. Skaven bara spricker upp hela tiden när jag går och vill inte läka alls känns det som! Det suraste av allt är nog att på torsdag är det dags för vårruset, men mina fötter känns inte i form för det! Så jag vill ha tips, mängder med tips på hur man kan "laga" fötterna innan torsdag!


Nä, nu ska jag återgå till alla måsten!
Byebye!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Ujja nu händer de saker =) du får nog snart veta.. skriver de i bloggen när allt e ordnat..=)

2010-06-02 @ 12:32:42
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback