Jag gjorde det!

Jag gick Vårruset trots mina äckliga skoskav, dubbla strumpor på så blev det inte så farligt under tiden jag gick iaf.
Efteråt var dock värre. Men nu är det gjort, för tredje året i rad. Mamma o dom började med det för fyra år sen, men då fick jag inte följa med för mamma för att jag var höggravid. Så jag ligger ett år efter.
Men jag ska gå nästa år igen, amanda vill inte gå då så hon har redan nu erbjudit sig att passa Ludde. För jag tänker inte gå med vagn ett år till. Man kommer inte fram som man vill eftersom man inte vill köra på nån. Skulle nog kunna ta mig fram på en betydligt kortare tid än vad jag gjorde igår.


Väntar på att Ludde ska bli klar så jag kan byta blöja. Sen måste vi sticka iväg och fixa lite ärenden som inte blev gjorda igår, sen är jag fruktansvärt sugen på att bada. Får se om det blir en sväng till Gron lite senare.
Det är ju såå varmt =)


Nä, åter till mina måsten! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback