Gud i himlen..

.. vad varmt det är! klockan är liksom halv sju och det är fortfarande dyngvarmt ute! hoppas det blir många såna dagar framöver! det är så underbart att vara ute.

Ludde skulle ha fått "sommarlov" från dagis från vecka 26, men från och med måndag måste jag ut på nåt projekt så han måste helt plötsligt gå ända till slutet på juli, o inte bara 15 timmar i veckan, utan fulltid. 08-16 varje dag. kommer kännas skit, men måste jag så måste jag. jag har ju inte direkt något val!

vara på ett riktigt jävla skitmöte på arbetsförmedlingen förut me, blev så upprörd och arg på mötet att jag kokade av ilska när jag gick därifrån.
"Vi förstår att det inte känns kul Sandra"
"Nä, men sitt inte där och flina så jävla nöjt då! Idioter!"






- Ain't life a bitch, and then you die..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback