Communicare..

Börjat på Communicare idag. Nåt grejs för oss ungdomar utan jobb! Kan ju inte bli sämre än vad det varit innan, är verkligen astrött på att gå hemma. Tror nästan bara att det blir bättre! Får hjälp med såna saker som jag är osäker på och får en spark i röva så jag tar tag i saker o ting! Blir nog bra det hära!

Känns dock att vi gick upp tidigt i morse. Hade ställt klockan på 06.00, men klockan 05.55 vaknade jag av mig själv :) Bara att gå upp, väcka Ludde och slänga sig i duschen för att vakna till. Sen bort med Ludde till dagis vid 08.00 o sen vidare. Började inte förrän 11 idag så hann sticka förbi Micha och dricka lite kaffe innan jag började :)

Hämtade Ludde kl. 16 o gick hem, Ludde hann självklart slå ihop som ett korthus i vagnen innan vi kom hem. Så han fick sova ett tag.

Kalle har vart här och fixat i ordning datorn, igen. Men nu funkar allt som det ska och jag hoppas att det fortsätter så! :) Den blev både tystare och snabbare :)


I morgon är det Communicare som gäller igen, börjar klockan 09.00. O vid 9.30 kommer det någon som ska berätta hur det är att jobba som tatuerare, efter det ska vi på studiebesök på Medley.

Så rullar det på hela veckan och på lördag kommer Luddes farmor & farfar igen, plus faster och gammelfarmor den här gången! Ska bli spännande att se hur det går!




I morgon MÅSTE jag ringa tandläkaren om en tid, helst akut så dom får laga min tand på nytt. Har bara haft ett hål att laga hittills, men den tanden måste ju jävlas så klart! Så för ett tag sen lossnade lagningen, och det gör så FRUKTANSVÄRT ont! Jag föder hellre 10 ungar per dag! Det här är vidrig smärta! Så får hoppas att dom har någon tid åt mig :)


Nä ni, nu ska jag sova så jag orkar upp vid 06 i morn igen!


Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att ni fått sån kontakt med farmor o farfar..och dessutom faster. =) Spännande!

2010-06-08 @ 12:28:53
URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Dom är från MIO :)

2010-06-09 @ 14:39:23
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback