24 Juni 2010

Stressad till max! Men sätter mig ändå ner ett par minuter med en kopp kaffe! Ludde är på sitt vanliga skithumör och allt går därför 10.000 gånger mer långsamt! Men vi hinner nog, jag är ju en supermamma, eller?

Känner för tillfället ungefär som Eva-Marie brukade säga om mig "Sandra, du är en sån som bara vill ställa dig o peka finger åt hela världen!"

Ja typ så känns det just nu! Men jag hoppas på bättre humör på både mig & Ludde i morgon!


Nä, packa i ordning våra saker o ta en dusch då!

På återseende!



Älskade tjurskalle!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag vill bara berätta om att det var jag som var med i inslaget om Michael Jackson :)

2010-06-25 @ 02:23:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback