Slappardag!

Idag har det verkligen varit en riktig slappardag! Vi sov länge både Ludde och jag! Underbart!
Slappade och plockade lite på Luddes rum, som ser likadant ut som innan nu ;)

Vid 13 tiden drog vi ut till mamma & pappa med Kalle och Ida. Drack kaffe och snackade skit och avslutade det hela med ett långt bad i Älgsjön. Finspångs bästa sjö! Det var verkligen jätteskönt i vattnet, riktigt ljummet. Knappt så det svalkade! O Ludde plaskade på som bara den och ville knappt gå upp ur vattnet. :)

Nog för att det varit tråkigt att bo ute i Gultebo när man var i tonåren. Men vi ska vara glada att vi bott däute åtminstone på somrarna, liksom 100 meter ner till sjön! Perfekt när man var yngre eller till och med liten, eftersom det är så långgrunt! Som sagt, Finspångs bästa sjö utan tvekan! :)

Igår gjorde vi inte alltför mycket heller.
Vi gick en promenad hem till Ida o Stefan och blev bjudna på fika! Varmt som satan ute igår, men det var ändå jätteskönt att komma ut och röra sig. Knallade hemåt när Ida skulle sticka iväg och träna. :)
Ludde somnade i vagnen och jag hann komma nästan ända hem innan det blev katastrof.

Mobilen ringde, skulle slita upp den men det for ur näven och ner på backen i en smäll. Blev dock inte ett märke med skyddsstrumpan på ;)

Skulle knalla vidare hem och rätt som det är så släpper ena framhjulet på vagnen och rullar iväg, hela vagnen ryckte till och Ludde vaknade livrädd, men somnade tack o lov om igen.

Så det var bara att trycka dit hjulet igen och knata vidare till jag började nysa. O då menar jag inte nysa som en normal människa, utan som ett mongo. Jag bara nös, nös, nös och återigen nös. Typ 40 gånger. Hann ju knappt andas i mellan. =O. Samtidigt sätter det sig en geting och sticker mig mitt på knät!!!

Hade det inte varit för att jag varit ute offentligt så hade jag bara släppt allt och sattit mig ner o tjutit!
Jag höll bokstavligen på att bryta ihop! Men hem kom vi ju och det blev ju bättre sen! Så jag ska väl inte gnälla, men det är surt när allt händer på en gång! Haha.



Nu ska jag lägga över lite bilder från mobilen till USBminnet och sen sova.
Dags för Communicare i morn igen och då får Ludde följa med ;) Ska bli kul att se hur det går!





Skrutten har precis öppnat paket. Från senaste träffen med sin farmor & co.


1. Ludde & Farfar
2. Faster Carola, Ludde & Farmor
3. Ludde & Carola gungar
4. Mitt hjärta <3


Pusselipuss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback