Jobba, jobba, jobbaaaaa!

Tralalala..

I morn ska jag gå intro på en annan avdelning på Storängsgården, på Björken! Dom behöver tydligen mer personal, så jag sätts in som extra resurs. Inte mig emot! Kul att få jobba mera och framför allt så jäkla skönt att slippa soc, jag blir självförsörjande! Vackraste orden jag hört på länge ;)


Går intro i morgon 07.00-13.30 sen hoppar jag på igen 17.00-21.00 intro det med.
Torsdag jobbar jag 08.00-11.00 sen börjar jag 17-21 igen.
Så ser det ut fram till på söndag! Så jäkla härligt! Om jag fattade rätt blir det ännu mer jobb veckan där på! O allt jobb jag kan ta, tackar jag ju självklart ja till! Lite hänger det på om jag får barnvakt till Ludde sista timmarna på mitt pass, då dagis stänger 18.00 Men i morn är det fixat så Micha o Danne hämtar Ludde på dagis!

Resten av veckan så blir det varvat med att Ludde sover hos mormor och morfar och med att amanda sitter här och barnvaktar! Så himla tacksam för allt hjälp så ni anar inte! Det är GULD värt!


Ikväll har vi varit o firat Micha som fyllde 26 i lördags, käka lite tårta och drack kaffe i mängder! Gutt.
Ludde har precis slagit ihop här som ett korthus, ska ta på honom en nattblöja och stoppa honom i säng! Jag själv ska diska och fixa för i morn, så man har det mesta färdigt på morgonen! Upp tidigt som gäller! Huuua!


Aja, allt för mig!


Bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback