Het Måndag.

Hett idag, igen!

Man ska inte klaga egentligen. Men nu är det lite för varmt för både min och lillemans smak.
Svetten riktigt lackar om Ludde, tycker så synd om honom.
Men inomhus, med alla fönster öppna, så svalkar det lite.
Har ju förståelse för varför han är gnällig emellanåt nu iaf.
Önskar inget hellre än massor av regn, typ nu!


Igår va vi ju på marknad med Ida. Efter det kom vi hem och styrde lite, tills bästa mamma kom och hämtade oss så vi också kunde bada i Älgsjön! Var där hela eftermiddagen och kvällen, blev bjudna på god mat innan vi blev hemskjutsade! Så skönt det är att bli lite ompysslad ibland. :)


Idag har vi inga planer alls. Är ju ledig måndag, onsdag, fredag nu i några veckor! Så dom dagarna får bli som det blir. Ganska skönt faktiskt! Mysigt att bara vara med Ludde oxå! Från morgon till kväll! Trots att han inte går att föra riktiga konversationer med och att han inte dricker kaffe eller röker så är han genom tiderna mitt bästa sällskap ever, mitt lilla troll!


På tal om mitt lilla troll, så vill han städa sitt rum nu =O, så jag ska väl hjälpa honom!

På återseende då! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback