Sjukling!

Nu har min lilla solstråle gått o blivit sjuk. En vanlig förkylning bara. Men han är jättesnorig och hostar ganska mycke. Tror även han hade lite feber i natt. För jag vaknade till runt 4 i natt och då riktigt ångade det om honom. Stackars lilleman. :( I måndags var vi till Ikea en sväng. Hittade en massa bra saker. Köpte nog inget som var onödigt den här gången. Tittade även på ett soffbord och en tv-bänk som jag vill/ska köpa. Sänkt pris va de det på båda me så de är ju bara plus ;) Men ska vänta tills vi har tapetserat och dom har bytt golvet först. :) Idag har vi en riktig slappardag hemma. Ludde har inte ork till speciellt mycket, och jag sov ganska lustigt i natt, så jag är me lite seg. Ska ta ett varv med dammsugarn, laga till mat och sen ska vi bara fortsätta slöa. Har för övrigt äntligen hittat mitt usbminne med massa bilder på Ludde. Har letat som en tok efter det. Så nu ska jag nog framkalla lite bilder. :) På återseende! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback