9e Januari 2010.

Förkyld och seg som fasiken! :( Fryser hela tiden och har typ ont i kroppen. :( Håller det sig så här så går det väl an. Hoppas inte de blir värre. Idag sov vi till 10 allihop, jag Ludde o Johanna. Var jättesegt att gå upp, hade kunnat ligga kvar ett par timmar till. Kom iaf upp och plockade lite o käkade frulle. Runt halv ett kom kusin Lovisa o Eliaz, för att hämta lite av Luddes urväxta kläder o prata lite skit. Tror Ludde och Eliaz hade saknat varandra. Lekte och busade, kramades o pussades. :) Efter några timmar knallade vi iväg till andra kusin Evis och hennes familj. Ludde ville ju träffa sin favoritbebis Julia. :) Jag med såklart! Mysigare unge får man leta efter ;) Ett riktigt charmtroll. Var där ett bra tag och drack lite kaffe, gick sen till affärn o handlade lite smått. Sen efter de gick de fort hem. Höll fan på o frysa ihjäl. Riktigt kallt ute. Men de va ändå skönt o komma ut och röra på sig :) När vi kom hem käkade vi kvällsmat och sen har vi bara myst alla tre. :) Ska ta o bädda rent i sängarna och försöka komma i säng hyfsat. :) I morgon ska jag ner och hälsa på Ida och stefan. Kolla in deras nya barbord o de :) Blir nog trevligt! Nä, allt för mig just nu. Godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback