7 Januari 2010.

Hellu. Seg dag idag! Känner typ inte för nåt. :( Ludde somnade jättebra igår kväll, men mitt i natten runt tre vaknade han och var jätteledsen. :( Var vakna en halvtimme kanske o sen somnade vi om båda två. Så det var segt att gå upp i morse, och det hänger tyvärr i. :( Iaf, så var det dagis i morse för Ludde han var inte alls pigg på att gå dit först, men sen började han rabbla upp alla barnens namn och blev plötsligt jättesugen på att gå dit. :) Blev pulka dit i morse, vagnen är ju nästan omöjlig att köra i all snö. :( Men Ludde var överlycklig över att få åka pulka iaf! :) Nu ska jag iaf ta ett varv med dammsugarn, och skruva isär mitt köksbord så jag får upp de på förrådet. :) Får ju nytt idag! Äntligen! Aja, skriver mer senare. Ville mest bara kolla så de funka att skriva idag! Hej så länge! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback