16e Januari.

Fasen vad dagarna springer på. Halva januari har redan passerat. Antagligen kommer det här året gå lika fort som 2009. Lite scary. Jahapp, som jag skrev tidigare så har Ludde fått sina glasögon nu. Det fungerar riktigt bra. Han kan ta av sig dom typ 5 minuter sen vill han ha dom på igen. Och i morse när vi vaknade var glasögonen det första han bad om. Så förmodligen ser han mycket bättre. :) Han är iaf superduktig för att vara en trotsig 2 1/2 åring, haha. Jag trodde aldrig att det skulle gå. I torsdags var nyckelkedjan här och bytte lås på min dörr. Sen jag flyttade in 1/6 så har jag bara haft en nyckel, lite otäckt när man inte vet var dom andra nycklarna finns. Men nu är det gjort iaf. Ska lämna en nyckel hos Ida o en hos mamma o pappa som vanligt! Ifall det händer nåt. Och till det roligaste. Igår var vallonbygden uppe och skulle kolla på mitt vardagsrumsgolv som är under all kritik. Kattpiss i hörnen, kattpiss på tapeten, trasigt golv vid balkongdörren, efter hyresgästerna innan, och det fanns ingen tvekan om att golvet skulle bytas ut. Även tapeten får jag ny, Ida ska göra det åt mig. Så ska bara vänta på att vi får åka och hämta ut. :) Vet redan vilken jag vill ha. O de kommer bli så snyggt! :) Så när vi tapetserat klart så ska vi bara ringa vallonbygden så kommer dom o fixar golvet! Så nu har mina planer på att flytta helt lagts ner iaf ;) Nä om jag skulle ta och plocka i ordning i Ludds rum. De ser förjävligt ut! Haha. Byebye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback