Segt, segt & återigen segt...

Hela dagen igår gick dyngsegt. Och samma sak idag. Vaknade strax efter 8. Upp och började styra lite. Försökte hitta på nåt kul att göra med Ludde. Byggde med lego, målade, byggde med lera, körde med bilar. Men det kändes som om vi båda tyckte att det var lika tråkigt. La oss o typ vila en stund efter lunch och läste lite böcker. Häftigt nu när Ludde kan bokstäver, så han ska hela tiden peka ut dom bokstäver han kan i en mening. :) När vi vilat en stund så gick vi ut på en promenad! Var ute dynglänge, o de va så fruktansvärt skönt o vara ute. Hoppas, hoppas att lite mer snö kan försvinna, då kommer de nog bli ännu mysigare att vara ute! :) Ska försöka gå en promenad minst 1 timme varje dag, helst på kvällen, Ludde somnar fortfarande på två röda när han åker vagn. Så idag när jag kom in från promenaden var det bara att stoppa fisen i säng, för natten. Hepp, om jag skulle hoppa in i duschen kanske! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Jag ska ringa i dag har jag bestämt mig för. Hon hade en tid i augusti förra året, men den missade vi och jag ringde och bad om en ny. Det dök aldrig upp någon så har väntat tills nu men nu ringer jag.

2010-03-01 @ 07:52:58
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback