Massor med tvätt & förkyld unge!

Kan inte bli mycke värre. Eller? Ludde är så fruktansvärt hostig. Hostar o hostar tills han nästan spyr och tårarna rinner. Stackars liten. På det så har han världens sämsta humör idag. Ingenting passar lille herrn. Så det passar ju ypperligt när jag har världens största tvättberg att ta hand om. Får se om tålamodet håller tills ikväll ;) Igår kom vi hem igen. Pappa skjutsade hem oss, men innan åkte vi och hyrde släp och hämtade soffa hos sofie, och körde hem hennes till henne. Blev kanon. Nu ska jag bara vänta på att klädseln torkar så jag kan slänga på det på soffan o de, hur man nu gör? Ska nog gå bra. :) Måste sätta upp gardiner och sådär i vardagsrummet me, är lite väl tomt för tillfället. Men vill inte kasta upp en massa skit på väggarna förrän jag verkligen vet hur jag vill ha det. Dumt o göra en massa hål i väggarna i onödan. Nä, om man skulle förbereda för nästa maskin tvätt då. Skriver mer sen. Bye bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback