22 Februari.

Tudiluu!

Sitter vid datorn hemma hos mamma & pappa! Ska strax gå och sova, behöver det verkligen! Men passade bara på att låna datorn lite för o snoka runt lite grann! :)

Anledningen till att vi är hemma hos mamma & pappa är att IDa började tapetsera mitt vardagsrum idag! Började & började är väl synd och säga, när jag pratade med henne vid 20.00, så skulle hon precis åka hem ifrån mig. O då hade hon bara 6 våder kvar att få upp på väggarna, sen är de klart! Så i morgon har jag i uppdrag att ringa hyresvärden, så han ser till att skicka upp golvläggarna!

Jag längtar sååå tills det är färdigt! Av det jag såg innan jag åkte hem till mamma & dom så blir det hur snyggt som helst! Men då var bara ett par våder uppsatta. Blir nog ännu snyggare när man ser allt färdigt!

Får se hur många dagar vi blir kvar här ute vid Älgsjön. Efter tapetseringen ska dom ju som sagt byta ut golvet, vet inte hur lång tid det tar. Men i vilket fall som helst så är det inte vidare värst barnvänligt hemma just nu! Tv-bänk & hela skiten står intryckt i Luddes rum, och soffan är nerplockad totalt och uppkastad på mitt förråd, i väntan på att köra skiten till tippen.

Har fortfarande inte fått tag i någon som kan hjälpa mig att köra hem soffan från Sofie, vet inte riktigt hur jag ska lösa det?



Aja, slutbladdrat för nu! Ska glutta vidare, sen hoppa i säng! :)




Älskade lilla unge! <3


Kommentarer
Postat av: j

Hej! skaffat ny blogg ? hur äre ?

å så söt han är :)

2010-02-23 @ 16:11:10
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad gullig har är i brillorna!! =)

Vad tycker han om att ha dom på sig?!

2010-02-24 @ 09:34:27
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback