2010.02.21

Hellu! Veckan har nått sitt slut. :) Ny vecka i morgon, med massor att göra! Som tur är ska ludde till dagis tre av fem dagar, så det ska nog hinnas. Sedan ikväll måste jag se till att slipa ner det vi spacklade härom dagen, ta bort så mycke som möjligt av grejerna i vardagsrummet och ta bort mer lister. Så Ida kan sätta igång att tapetsera. Ska bli så kul :) Jahapp, vad har hänt sen sist jag skrev då? Inte mycket av intresse faktiskt. Bara hänt en massa vardagligt :) I fredags var vi iaf till sjukan i stan med ludde, han skulle på återbesök för att se om glasögonen hjälper. Fick läkarn som vi hade första gången, tyvärr. Jag kunde inte med henne då, och kunde det inte nu heller. Hon är så "kan allt, vet allt". Visst, hon är läkare. Men hon vill inte lyssna på ett dugg som man själv har att säga! Får vi henne nästa gång så kommer jag be om att få byta. Aja, skitsamma! Över till något roligare. Ludde har ju hållt på med siffror ganska länge nu. Han räknar till 40 själv, med undantag för att han inte säger 30 och 40, utan räknar vidare: tjugoåtta, tjugonio, TJUGOTIO. Men duktigt ändå, för att vara lite drygt 2 1/2 år :) Men iaf, nu har han oxå börjat med bokstäver, han kan peka ut: a,b,f,k,l,r,s och t och säga vad det är! Förstår inte var han får allt i från, men han verkar ha ett megastort intresse av att lära sig saker. :) Skojade lite häromdagen och sa att om han fortsätter så här så kommer han snart läsa. Men ärligt så skulle det inte förvåna mig om han gör det snart. :) Duktig är han iaf nio lilla kille. O de är så kul att få visa alla som sa att det skulle gå åt helvete när jag fick barn. Men se så bra de blev! :) Nä, nu avslutar jag för stunden. Huttrar o fryser som tusan, behöver nog lägga mig i ett varmt bad! :) HEJ HOPP!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej den är ganska liten men storleken är 100X150 kostar 99 kr :)

2010-02-21 @ 19:35:08
URL: http://emmaapeemmaa.blogg.se/
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

Han är duktig lilla ludde :) Han har blivit så stor på en gång.. :)

2010-02-21 @ 20:00:17
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

oj redan börjat lära sej såna grejer, mysigt! hehe.. läste och såg att folk sa att de skulle gå åt helvet för dej för skulle få barn.. säger bara du e nog en av dom personerna som verkligen har bevisat att du inte tar skit eller lyssnar på vad andra tycker.. måste bara säga att han e så söt :D lycka till med allt :)

2010-02-22 @ 11:49:14
URL: http://emmaapeemmaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback