End of story ..?

Känns som om det är dags att sluta blogga igen. För ett par månader sen tänkte jag att jag verkligen skulle släppa lös o skriva om det jag känner, men det går inte. Speciellt inte med alldeles för mycket människor som gottar sig i det som inte vill lyckas så himla bra, o sånt orkar jag inte! Jag har hittat någon. Någon som fått mig att bli kär i känslan, känslan av att bara känna? Kan man skriva så? Jo jag kan .. Jag ska försöka sluta lägga energi på sånt energikrävande skit som inte ens är värt att tänka på egentligen .. Fokusera på det som komma skall, det ska bli bra, det ska jag se till.. Men när man väl ser livet från den ljusa sidan för en gångs skull, så dyker problem efter problem upp, från ingenstans. Jag är slut, helt jävla slut! Nu är det mitt & min sons välmående som måste limmas ihop i första hand. O så lever dom lyckliga i alla sina dagar .. The end!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback