Desperate housewives.

Jag älskar Desperate Housewives.
Karaktärerna, miljön och att det är lagom mycket humor o lagom mycket allvar!
Jag har sett typ alla säsonger, utom den första.
Så häromdagen laddade jag ner den och kollade igenom.
O liksom med Tre Kronor så kan jag inte sluta titta,
när ett avsnitt slutar, alltid lika spännande så kan jag ju inte låta bli att sätta igång nästa avsnitt, haha
Igår, eller i natt blev jag klar med första säsongen, och nu har jag typ fattat hela storyn fram till säsong 7.
Så nu kan jag ju inte låta bli att ladda hem säsong två o kolla igenom, det är ju trots allt ett tag sen den gick ;)
Det värsta är att det tar sån förbaskad lång tid att ladda ner, men de är det värt!
För övrigt så fattar jag fortfarande inte varför man trycka enter för att få mellanrum mellan raderna?
Blir knäpp påt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback