Sovmorgon.

Idag tog vi sovmorgon, både jag och Ludde.
Han vaknade strax efter 6 i morse för att berätta att han hade bajsat.
Så vi gick upp och bytte o fixade, tog på kalsonger, för att jag var övertygad om att han skulle vara vaken efter det. Jag gick o la mig för att vila lite, men så följer han med in i sängen, lägger sig och somnar om. Asskönt! Vi vaknade dock 11.20 o det kändes som om hela dagen hade gått, men jag tror vi behövde det!


Har varit ledig hela dagen idag, är ledig i morgon med. Så skönt! Har tvätt på schemat i morgon, ska rensa ur lite av Luddes kläder som är för smått, det börjar bli dags. Beställde nyss lite nytt åt honom från HM, men som tyvärr inte kommer förrän i oktober =/

Har börjat kika lite på vinterkläder åt honom, är sugen på två delat i år istället för overall. Men jag vet inte varifrån jag ska köpa, vill ju ha tag på nåt som är varmt, men ändå ganska smidigt. Så han inte känner sig som en tjock korv.


Nu ska jag ta en dusch o sen sätta på nån film.



God kväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback