Kantareller ..

Har nyss tryckt i mig två mackor med kantarellstuvning på! Heeelt underbart alltså!
Dock så har jag fuskat och köpt kantarellerna på Ica.
Var sugen på svamp, men inte sugen på o gå i skogen med en snorig lillkille. Så idag fick det fuskas lite.

Ska ta disken strax! Den diskar ju inte sig själv som synd är!
Men först blir det en efter-maten-cigg.

O när jag är klar med alla måsten, så ska jag slå på en film för en gångs skull. Blir Grown Ups. Hoppas den är bra!



Ah just!
Ni som har barn, vad föredrar ni på era barn vintertid?
Tvådelat eller hel overall?

Kommentarer
Postat av: Stina

Har ju inte barn själv men eftersom jag jobbar med dem så ger jag min åsikt :P

Jag föredrar overall, tycker det verkar bekvämare och man slipper (oftast) att det delar sig och kommer in snö. Tycker själv det är böckigt med jacka och byxor och önskar ibland att det fanns snygga overaller till vuxna ;)

2010-08-31 @ 21:48:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback