Första, andra. tredje..

Alltså, för det första. Finns det nåt mer roande än att se folk, som typ över Facebook eller liknande, bara hackar på folk, lägger sig och manar till bråk. OMFG! Det är så löjligt! Folk som ska föreställa i ålder med mig själv.
Shit! Det är så sant som det är sagt, en del växer aldrig upp.


Dagen har knallat på, utan att jag gjort alltför mycket.
Lyckades dock spilla ner kaffe över hela Luddes rum, fråga mig inte hur.
Så fick ta o plocka i ordning på alla leksaker, dammsuga, skura och byta gardiner.
Men då fick jag det gjort iaf!


Har lyckats somna när jag läst lite ur en bok.
Skulle "bara" som vanligt lägga mig som sällskap när Ludde ville sova middag.
Sov dock bara en liten stund, typ 20 minuter. O de hjälpte, för att jag skulle känna mig ännu segare.



I morgon är det dags för lite, o då menar jag lite jobb. Tre timmar resurs på Björken.
Bättre än inget alls, och det blir ju pengar det med.
Har ändå, lyckats komma upp i 104 timmar, men hoppas på mer innan Augusti slut.
Hoppas på mer jobb i September med givetvis, men en månad i taget.


Nu ska jag gå in o lägga Ludde i sin säng.
Efter badet och tandborstningen, frågade han om han fick leka på sitt rum en liten stund till.
Så han fick göra det, det är ändå lördag, plus att han varit världens underbaraste pojke idag.
Men nu är det allt sovdags! Ska bli kul o se hur lång tid det kommer ta, då han annars somnar tillsammans med mig, i min säng.


Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback