Börjar på K, slutar på AOS.

Alltså, jag har ett fullkomligt kaos, i huvet, i kroppen, i hemmet.
I allt.


Det börjar bli höst, jag antar att det som börjar göra sitt.
Ludde har (som det känns nu) nått sin topp i trots.
O jag vill bara gömma mig, försvinna, explodera.










Vi skulle ha gått på Rix Fm festivalen i Norrköping ikväll, men dagen har varit stressig o under ingen kontroll som helst. Så jag orkade inte, fast jag hade velat.
Men Ludde sover redan, för kvällen och jag ska upp idiot tidigt för att jobba i morgon, så det var nog lika bra att vi var hemma.

Håller på o städar undan det värsta, kan inte begripa att det kan se ut som om en orkan dragit fram, varje dag.
Jag är så trött på att diska, så jag slänger fan snart porslinet o köper engångs.
Jag är trött på att tvätta, eftersom jag är så extremt dålig på att vika rentvätt o lägga på rätt plats.


Jag är såååååååååååååå hääääääääääääär trött på ALLT!


Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

ja vet precis hur du känner dig :/ Ja har me starkt funderat på att köpa engångsartiklar till köket och sen skita i att tvätta haha för ja verkligen HATAR att vika tvätt och lägga in..

2010-08-19 @ 19:40:33
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback