12 augusti.

sjukt när man tänker på att det redan är augusti, jag säger varje år att "fan va fort det här året har gått" men i år har det nog gått ännu lite fortare. eller så är det bara för att jag fördriver tiden på ett helt annat sätt nu.

ludde fortsätter att svaja i humöret, det är inte så jobbigt i sig, men att inte veta när o hur han ska vända i humöret blir lite påfrestande, om man får säga så.

men i morse var han supergullig o på jättebra humör, gosade o var glad över att han skulle till dagis. trots att jag var as stressad i morse o fick typ kasta in honom på dagis, säga hejdå o bara dra. men det gick bra, fick både en kram o puss i all hast. :)

har jobbat på förmiddagen idag, efter det var jag och lämnade papper på F-kassan o köpte kalsonger till ludde. behövdes visst lite fler nu när han kör hela dagarna i fillingar.

han är så duktig med kissandet ludde, ida ccyklade ut med honom i cykelstol till mamma o pappa igår, o han åkte hela vägen i kallingar, hade bett ida att stanna en gång så han fick kissa, hur bra som helst.

har funderat lite på att prova låta honom sova utan blöja en natt. tre mornar i rad när jag tagit av blöjan så har den varit snustorr. det är ju bara att se till att han inte dricker så mycket precis innan han ska sova, o noga kollar så han går på toan innan han lägger sig med. har ju kiss skydd till honom, så vore ju dumt att inte testa.

nähäpp, nu ska vi ta o åka hem.
skriver ett par rader ikväll, maybe.


bye.






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback